خدمات پوست و مو

مزوژول

شاید بتوان گفت که یکی از جدیدترین روش‌های زیبایی پوست و مو  و از بین بردن مشکلات و عیوب پوستی، مزوژل است. در مزوژل از موادی استفاده شده که موجب بازسازی و تغذیه پوست صورت خواهند شد. در مزوژل از ترکیباتی چون ویتامین‌ها، پپتیدها، مواد معدنی، کوآنزیم‌ها، آنتی اکسیدان، اسید آمینه‌ها و هیالورونیک اسیدها استفاده می‎شود.

کلینیک ساحل در مشهددر زمینه پوست و مو میگویید که این مواد موجب صاف شدن، شادابی و جوان شدن پوست صورت می‌شوند. علاوه بر این موضوع می‌توانند با تقویت به ساخت کلاژن موجب برطرف کردن عیوب صورت شوند.برای انجام اینکار پزشک از تمام وسایل و تجهیزات استریل و دستکش یکبار مصرف استفاده می‌کند سپس ناحیه مورد نظر را ضدعفونی کرده و تزریق را آغاز می‌کند. با مزوژل علاوه بر خون رسانی به بافت‌های صورت، رطوبت هم حفظ خواهد شد.

تزریق بوتاکس

BOTOX یا بوتاکس نام تجاری یک سم تولید شده توسط باکتری Clostridium botulinum است. در مقادیر غلظتی بالا، این سم می تواند نوعی فلج عضلانی موسوم به بوتولیسم ایجاد کند که در غلظت بالا معمولاً می تواند با مسمومیت غذایی همراه باشد. تزریق بوتاکس می تواند با تاثیر گذاری بر روی عضلات نواحی مختلف صورت به کاهش انقباض در این نقاط کمک کند و در نتیجه باعث از بین رفتن مشکلاتی نظیر چین و چروک در نواحی دور چشم، پیشانی و بخش های پایینی چهره و به طور کلی جوانسازی صورت شود.

انقباض و حرکت عضلات صورت عامل اصلی ایجاد چین‌های روی پوست هستند. اگر به‌وسیله یک ماده خارجی جلوی حرکت عضلات گرفته شود.
تزریق بوتاکس به ناحیه مورد نظر با از کار انداختن عملکرد اعصاب آن ناحیه،حرکت عضلات را متوقف می‌کند.

تزریق فیلر

به طور کلی ژل و فیلر موادی هستند که برای پر کردن چین و چروک، اضافه کردن حجم و تغییر در حاشیه های صورت مورد استفاده قرار میگیرند. از تزریق فیلر در زیر می توان برای جبران حجم از دست رفته، رفع چین و چروک ها، بهبود شکل صورت و بدن استفاده کرد و عموما ژل فیلر برای قسمت هایی مانند گردن، صورت و دست ها است که باعث ایجاد چهره ای جوان، صاف تر و بهتر می‌شود.

فیلرها از جنس های مختلفی ساخته شده اند و فرمول های مختلف آن ها موجب خواص مختلف آن ها می شوند. فیلرها یکی از امن ترین و سریع ترین روش ها برای جوانسازی پوست و مو محسوب می شوند.

مزوتراپی

مزوتراپی روشی است که هم برای پوست و هم برای مو میباشد. پوست و مو در آن از تزریق ویتامین‌ها، آنزیم‌ها، هورمون‌ها و عصاره‌های گیاهی برای سفت کردن و جوانسازی ، از بین بردن چربی‌های اضافی و همچنین درمان ریزش مو و پیری استفاده می‌شود.

مزوتراپی (برگرفته از کلمه یونانی Meso به معنای در میان و Therapeia به معنای درمان) به پوست و مو نوعی روش درمانی غیر جراحی و عمدتاً زیبایی است که در آن مواد فعال با استفاده از سوزن‌های بسیار ظریف به عمق حدود 4 میلی‌متری  انجام این روش فواید زیادی دارد و به بهبود رشد موها، تقویت مو، کاهش ریزش مو و ضخیم‌تر شدن تار موها کمک می‌کند. برای مزوتراپی اول از همه به صورت جداگانه برای هر بیمار تهیه می‌شود داخل پوست تزریق می‌شوند

پروفایلو

پروفایلو به عنوان یک درمان زیبایی شناختی انقلابی ظهور کرده است که رویکردی طبیعی برای جوانسازی و ضد پیری ارائه می دهد. پروفایلو با فرمولاسیون و تکنیک کاربردی منحصر به فرد خود در بین افرادی که به دنبال ظاهری شاداب و جوان هستند محبوبیت پیدا کرده است.

ما به دنیای Profhilo می پردازیم، مزایای آن، روند درمان، عوارض جانبی بالقوه و موارد دیگر را بررسی می کنیم. بنابراین، بیایید کشف کنیم که چگونه این تزریق ابتکاری می تواند به شما کمک کند تا پوستی صاف تر و درخشان تر داشته باشید.ژل پروفایلو با داشتن تکنولوژی پیشرفته در بافت خود به بازسازی ساختارهای پوستی کمک می کند. این ماده به طرز موثری تولید الاستین و کلاژن طبیعی را در پوست تحریک کرده و به آن طراوت و زیبایی دوباره می بخشد.

پی آر پی

زمانی که قسمتی از پوست یا بدن آسیب می‌بیند، واکنش‌های سلولی مختلفی در بدن صورت می‌گیرد تا زخم بهبود یابد. پلاکت‌ها قسمتی از خون هستند که به بهبود آسیب‌های بافتی کمک می‌کنند.

ممکن است تاکنون در مورد ورزشکارانی مانند تایگر وودز شنیده باشید که با تزریق پلاسمای غنی از پلاکت (PRP) به بهبود آسیب‌دیدگی‌های خود کمک می‌کنند. این روش درمانی در حال حاضر به‌طور فزاینده‌ای برای درمان آسیب‌های ورزشی و کمک به بهبود زخم‌های بعد از جراحی استفاده می‌شود. حتی بعضی از پزشکان دریافتند که از این روش می‌توان برای درمان علائم پیری مانند چین‌وچروک‌ها استفاده کرد.

آر اف جوانساز

آر اف پوست نوعی دستگاه تقویت‌کننده است که با فرآیند‌های مخصوصی باعث تولید سلول‌های کلاژن ساز و جوانساز پوست می‌شود. این دستگاه موجب برطرف کردن ایرادات پوستی شده و با از بین بردن سلول‌های مرده پوست فرآیند بازسازی و جایگزینی سلول‌های جدید را در لایه‌های سطحی و میانی انجام می‌دهد. این روش مدرن ایمن است و بدون جراحی نتیجه دلخواه را به شما خواهد داد.

کربوکسی

کربوکسی تراپی یا درمان با کربن دی اکسید یک روش بدون جراحی است که در آن کربن دی اکسید را به صورت جلدی و زیر جلدی تزریق می‌کنند. کربوکسی تراپی در واقع همان تزریق دی اکسید کربن است و به دلیل اینکه که مکانیسم کربن دی اکسید به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد؛ با تزریق مقدار کمی از گاز دی اکسید کربن درست در زیر سطح پوست، ما آن ناحیه را در افزایش گردش خون تحریک میکند و از آنجا که در اغلب موارد سیاهی زیر چشم، سلولیت و علائم کششی به دلیل گردش خون ضعیف ایجاد می‌شود. این روش می تواند مفید باشد.

لیفت با نخ

یکی از روش های پوست و مو ،لیفتینگ صورت با نخ یک روش کم‌تهاجمی برای جوان‌سازی است که می‌تواند جایگزین مناسبی برای جراحی لیفت صورت باشد. در این روش پوست با کمک نخ به سمت بالا کشیده می‌شود و سپس با محکم کردن نخ‌ها در جای مناسب، پوست سفت شده و ظاهر آن بهبود می‌یابد. به‌عبارت دیگر، در این روش از مواد بخیه‌ای درجه یک پزشکی برای بخیه زدن و بالا نگه داشتن آن استفاده می‌شود.

سابسیژن

سابسیژن ( Subcision ) به مفهوم برش در زیر پوست می باشد که البته بدون تیغ انجام می شود، این روش درمانی نیمه جراحی و تهاجمی است که برای درمان مشکلات پوستی استفاده می شود. سابسیژن بهترین روش توصیه شده برای افرادی که اسکار آکنه (چال)، زخم های عمیق، سالک، خط خنده و اخم، چروک های عمیق و سلولیت شدید دارند می باشد. با توجه به میزان مشکلات پوستی می توان  این تکنیک را با روش های لیزری و یا میکرونیدلینگ به صورت ترکیبی استفاده کرد.

مزونیدلینک

مزونیدلینگ در واقع از ترکیب دو شیوه درمانی مزوتراپی و میکرونیدلینگ به وجود آمده. این روش هم برای پوست و مو استفاده می‌شود و نتیجه‌ بخش است. در این روش درمانی، کوکتل‌های مزوتراپی از طریق سوزن‌های میکرونیدلینگ وارد می‌شوند و بافت‌های آسیب‌دیده را ترمیم می‌کنند. دستگاه مزونیدلینگ، پوست و مو را به ساخت کلاژن تحریک می‌کند و بنابراین در رفع چین و چروک‌ها، لکه‌ها و جوان سازی پوست موثر است. با انجام این روش می‌توان روند پیر شدن را به تاخیر انداخت.

اسکن پوست

همانطور که مراقبت از پوست و مو بیشتر و پیشرفته‌تر می‌شود، کلینیک ساحل در مشهد به روش‌های پیچیده‌تری برای درمان مشکل پوست و استفاده از محصولات و روش‌های درمانی متناسب با هر مشتری خاص روی آورده‌اند.بسیاری از مردم روزهایی را به یاد می‌آورند که یک درمانگر به سادگی به وضعیت شما از روز ظواهر نگاه می‌کند و از شما سوالاتی درباره نوع و شیوه زندگی شما می‌پرسد.